Būvprojekta nosaukums: | Dienvidu tilta 2. kārta | |
Atrašanās vieta: | Rīga, Slāvu maģistrālais transporta mezgls | |
Atklāšanas datums: | 2011.gads | |
Pasūtītājs: | Rīgas Domes Satiksmes departaments | |
Ģenerāluzņēmēji: | A/S “Dienvidu tilts”, | |
Projektēšanas stadija: | Tehniskais projekts | |
Būvprojekta autori: | AS “Ceļuprojekts” | |
Projekta vadītājs: | J. M. Leikarts | |
Brauktuvju kopgarums: | 3859 m |
Daugavas Dienvidu tilta 2. kārtas tehniskais projekts izstrādāts ar mērķi izveidot Dienvidu tilta pievedceļu kā ātrgaitas ielu un atbilstoši izveidojot vairāklīmeņu mezglu Rīgai nozīmīgu maģistrāļu – Lubānas, Krustpils, Dārzciema un Piedrujas ielu krustojumā. Ceļa trases projektēšanai ir pieņemts ātrums Vpr = 80 km/h.
Trīslīmeņu mezgla estakāžu apzīmējumi:
Mākslīgās būves apzīmējums |
Brauktuvju parametri |
Ietvju laukums, m2 |
||||
---|---|---|---|---|---|---|
Garums, m |
Joslu skaits |
Platums, m |
Laukums, m2 |
|||
E1 | Labā puse |
769 |
2; 3 |
8,5 – 12,0 |
15702 |
|
Kreisā puse |
765 |
2; 3 |
8,5 – 12,0 |
|||
E1C |
160 |
1 |
6,0 |
983 |
||
E1E |
180 |
1 |
6,0 |
1195 |
||
E2 |
326 |
1 |
7,0 – 8,0 |
2404 |
||
E3 | Labā puse |
532 |
2; 3 |
8,5 – 12,0 |
10869 |
|
Kreisā puse |
531 |
2; 3 |
8,5 – 12,0 |
|||
E12 |
202 |
1 |
5,5 |
1203 |
||
Slāvu ceļa pārvads |
Labā puse |
197 |
4 |
15,5 |
3054 |
690 |
Kreisā puse |
197 |
4 |
15,5 |
3054 |
690 |
|
KOPĀ |
3859 |
|
|
38464 |
1379 |
Related posts: