Skip to content
Celuprojekts logo
  • Sākums
  • Par mumsExpand
    • Par uzņēmumu
    • Uzņēmuma vēsture
  • PakalpojumiExpand
    • Būvprojektu vadība
    • Projektēšana
    • Ģeotehniskā un ģeoloģiskā izpēte, ģeotehniskā laboratorija
    • Būvuzraudzība
    • Būvprojektu ekspertīze
    • Druka un arhīvs
  • Projekti
  • Kontakti
  • LV
  • EN
Ceļuprojekts logo

Stacija Bolderāja-2 ar savienojošo ceļu uz Krievu salas termināļiem

Foto: ©Raitis Strautmanis

Pasūtītājs: VAS Latvijas dzelzceļš
Ģenerāluzņēmējs PS BMGS S
Būvprojekta izstrāde: 2013-2014
Objekta realizācija: 2013-2015

Objekts realizēts pēc Projektē un Būvē līguma principiem, atrodas Rīgā, Bolderājā, Spilves pļavu apvidū.

Pirms būvprojekta izstrādes AS “Ceļuprojekts” Ģeoloģijas nodaļa veica apjomīgus ģeotehniskās izpētes darbus. Teritorijas ģeoloģiskā uzbūve raksturojama kā sarežģīta, mainīga un ar plašu vājo grunšu izplatību kā dziļumā, tā arī platībā. Augsts gruntsūdens līmenis 0,5-1,5 m dziļumā no zemes virsmas. Izpētes darbi norisinājās no 2013. gada marta līdz septembrim. Darbu ietvaros veikti ģeotehniskās urbšanas darbi 28 punktos 8 līdz 36 m dziļumā, kopējai metrāžai sastādot 418 m, un statiskā zondēšana 119 punktos 5 līdz 38 m dziļumā, kopējai metrāžai sastādot 1267 m. Urbšanas darbu izpildei izmantotas urbšanas iekārtas URB-2A2 un URB-2.5A. Statiskā zondēšana izpildīta ar multifunkcionālo 20 tonnu zondēšanas iekārtu Geotech 220-4.

Būvprojekta ietvaros tika veikta šādu projekta daļu izstrāde:

  •  Arhitektūras daļa:
    • Ģenerālplāna risinājumi, savietoto inženiertīklu plāni
    • Centralizācijas vadības posteņa ēka ar personāla, dienesta un sadzīves telpām
    • Apsildīšanas postenis ar tehniskajām un personāla telpām
    • Ugunsdzēsības sūkņu stacija ar artēzisko urbumu, tai skaitā tehniskā telpa un personāla telpa
    • Artēziskā urbuma ēka
    • Katlu māja
    • Transformatoru apakšstacijas ēka
    • Radiomasts H=28m
  • Inženiertehnisko būvju daļa:
    • Būve Nr.1 – Stacijas „Bolderāja 2” Hapaka grāvja tilti – astoņi riboto dzelzsbetona siju sliežu ceļu tilti ar laiduma garumu 7.5m, viens riboto dzelzsbetona siju autoceļa tilts ar laiduma garumu 7.5m uz monolītiem dzelzsbetona dzīto pāļu balstiem
    • Būve Nr.2 – Savienojošā ceļa Hapaka grāvja caurteka – divas 22 m garas gofrēta tērauda caurtekas ar kopējo šķērsgriezuma laukumu 9.05 m2
    • Būve Nr.3 – Dzelzceļa pārvads divos līmeņos virs Daugavgrīvas šosejas – trīslaidumu tilts uz monolītiem dzelzsbetona dzīto pāļu balstiem ar laidumu shēmu 16,5+23,6+16,5, malējie laidumu ribotas dzelzsbetona sijas, vidējais laidums – tērauda sija, pārvada kopgarums 63,85m
    • Būve Nr.4 – Dzelzceļa pārvads divos līmeņos virs SIA „Latvijas propāna gāze” pievedceļa – individuālas konstrukcijas dzelzsbetona pārvads ar rāmja konstrukciju un monolītām dzelzsbetona atbalstsienām uz dzītajiem pāļiem, laiduma garums 14,4m
    • Būve Nr.5 – Tilts pār Beķera grāvi un jaunbūvējamo ielu – četrlaidumu tilts uz monolītiem dzelzsbetona dzīto pāļu balstiem ar laidumu shēmu 16,5+16,5+34,2+16,5, 16,5 m laidumi ribotas dzelzsbetona sijas, 34,2 m laidums-tērauda sija, kopgarums 91m
  • Ceļu daļa:
    • Ceļu daļas ietvaros izprojektēti ceļi un ielas 3,1 kilometra garumā ar satiksmes organizācijas aprīkojumu un dzelzceļa pārbrauktuvju risinājumiem, kā arī automobiļu stāvlaukums 38 automašīnām. Projekta ietvaros veikti pārprojektēšanas un pārskaņošanas darbi iepriekš izprojektētajam objektam “Zilās ielas rekonstrukcija un jaunas ielas projektēšana gar Beķera grāvi Rīgā”
  • Dzelzceļa daļa:
    • Izprojektēta uzbēruma konstrukcijas risinājumi, tai skaitā grunts konsolidācijas risinājumi pielietojot slogošanu ar grunts uzbērumu, vertikālo drenu ierīkošanu un smilts pāļu izbūves risinājumus
    • Stacijas “Bolderāja 2” teritorijā izbūvēti pieci pieņemšanas – nosūtīšanas sliežu ceļi, trīs šķirošanas sliežu ceļi, viens izvilkšanas sliežu ceļš, kā arī savienojošais ceļš uz Krievu salu. Kopējais sliežu ceļu garums 11.3km
  • Meliorācijas tīklu daļa:
    • Meliorācijas daļas ietvaros veikti hidroloģiskie aprēķini Spilves polderim, Hapaka grāvja caurtekai, Lāčupītei un Beķergrāvim, noteikti aprēķina ūdens līmeņi Hapaka grāvja caurtekas zonā. Veikti meliorācijas tīklu rekonstrukcijas un jaunbūves darbi sekojošos apjomos: vaļējās gultnes projektēšana veikta 1,5km garumā, slēgtie drenāžas tīkli projektēti 2,2km garumā
  • Elektroapgādes, apgaismojuma un vājstrāvu iekšējo, ārējo tīklu daļas;
  • Ūdensapgādes, kanalizācijas un lietus kanalizācijas iekšējo, ārējo tīklu daļas, tai skaitā maģistrālo spiedvadu kanalizācijas tīklu Dn1400 pārlikšana;
  • Apkures, ventilācijas un gaisa dzesēšanas daļa, izstrādājot katlu mājas risnājumus ar lokālu gāzes apgādi.

VIDEO (LV): https://youtu.be/hfcs-dkgH5g

Post navigation

Previous Previous
Dienvidu tilta 2. kārta
NextContinue
Riju strauta tilts Skaistkalnē

Kontakti

Ceļuprojekts

Tālr.: (+371) 67 840 581
E-pasts: info@celuprojekts.lv
Būvkomersanta reģ. Nr. 1755-R

Rekvizīti

AS "Ceļuprojekts"
Murjāņu iela 7A, Rīga, LV-1024
Reģ. Nr. 40003026637
PVN maksātāja reģ. Nr. LV40003026637

Norēķinu konti:
LV 36 HABA 0551 0031 3334 2
LV 88 RIKO 0000 0800 2536 4

Kā mūs atrast

AS Ceļuprojekts ēka ir viegli atrodama - Rīgā, Juglas apkaimē, 400 m attālumā no Brīvības ielas. Pie iebrauktuves pagalmā uz Murjāņu ielas novietota liela, viegli pamanāma norāde. Pieejama bezmaksas autostāvvieta. 

© 2023 Ceļuprojekts

Murjāņu ielā 7A, Rīgā, LV-1024 | cp@celuprojekts.lv | (+371) 67 840 581

en_GB
lv en_GB
Scroll to top
  • Sākums
  • Par mums
    • Par uzņēmumu
    • Uzņēmuma vēsture
  • Pakalpojumi
    • Būvprojektu vadība
    • Projektēšana
    • Ģeotehniskā un ģeoloģiskā izpēte, ģeotehniskā laboratorija
    • Būvuzraudzība
    • Būvprojektu ekspertīze
    • Druka un arhīvs
  • Projekti
  • Kontakti
Search