Foto: Dāvis Kļaviņš
Pasūtītājs: | Rīgas Domes Satiksmes departaments |
Ģenerāluzņēmējs: | AS Dienvidu tilts |
Būvprojekta izstrāde: | 2008 |
Objekta realizācija: | 2011 |
Daugavas Dienvidu tilta 2. kārtas tehniskais projekts izstrādāts ar mērķi izveidot Dienvidu tilta pievedceļu kā ātrgaitas ielu un atbilstoši izveidojot vairāklīmeņu mezglu Rīgai nozīmīgu maģistrāļu – Lubānas, Krustpils, Dārzciema un Piedrujas ielu – krustojumā. Ceļa trases projektēšanai ir pieņemts ātrums Vpr = 80 km/h.
Brauktuvju kopgarums – 3859 m.
Trīslīmeņu mezgla estakāžu apzīmējumi:
- E1: Lubānas ielas – Slāvu ceļa pārvada virziens (rotācijas apļa zonā trešajā līmenī); pretējā virziena brauktuves atdalītas uz atsevišķām konstrukcijām
- E1C: rampa uzbraukšanai no rotācijas apļa uz Slāvu ceļa pārvadu
- E1E: rampa nobraukšanai no Slāvu ceļa pārvada uz rotācijas apli
- E2: rampa virzienam Piedrujas iela – Slāvu ceļa pārvads
- E3: Piedrujas ielas – Krustpils ielas virziens (rotācijas apļa zonā otrajā līmenī); pretējā virziena brauktuves atdalītas uz atsevišķām konstrukcijām
- E12: rampa virzienam Slāvu ceļa pārvads – Piedrujas iela.
Mākslīgās būves apzīmējums | Brauktuvju parametri | Ietvju laukums m2 | ||||
Garums, m | Joslu skaits | Platums, m | Laukums, m2 | |||
E1 | Labā puse | 769 | 2; 3 | 8.5 – 12.0 | 15702 | |
Kreisā puse | 765 | 2; 3 | 8.5 – 12.0 | |||
E1C | 160 | 1 | 6.0 | 983 | ||
E1E | 180 | 1 | 6.0 | 1195 | ||
E2 | 326 | 1 | 7.0 – 8.0 | 2404 | ||
E3 | Labā puse | 532 | 2; 3 | 8.5 – 12.0 | 10869 | |
Kreisā puse | 531 | 2; 3 | 8.5 – 12.0 | |||
E12 | 202 | 1 | 5.5 | 1203 | ||
Slāvu ceļa pārvads | Labā puse | 197 | 4 | 15.5 | 3054 | 690 |
Kreisā puse | 197 | 4 | 15.5 | 3054 | 690 | |
Kopā | 3859 | 38464 | 1379 |
Dzīvojamo māju tuvumā uz estakādēm uzstādītas prettrokšņu sienas aptuveni 1700 m garumā.
Projekta vadītājs Juris Mārtiņš Leikarts.