Masu mediji
Par mums runā, raksta, rāda....

2013. gads

    • Autoceļš ar lidmašīnu skrejceļu, E22 Rīga – Terehova 40 gadu vēsture (Agrita Lūse, žurnāls Latvijas Būvniecība / 01.10.2013. – 26.-34.lpp. ) “Stratēģiskais ceļš Rīga – Terehova ir padomju laikā plānots objekts, lai nodrošinātu tiešu un ātru savienojumu ar Maskavu, vienu posmu izbūvējot arī kā bumbvedēju skrejceļu. Tagad maršruts kļuvis par “VIA Baltica” austrumu virzienu ar piešķirtu atbilstošu prioritāti.” Žurnālā lasāms “Ceļuprojekta” speciālistu E.Smiltnieka, E.Valpētera, J.Blūmiņa un V.Straupes stāstījums par projekta tapšanu. Pilna raksta versija:
    •         
    • Ātruma mērītājs Olainē izskauž avārijas (http://www.lsm.lv/lv/zinas/latvija/atruma-meriitajs-olaine-izskauzh-avarijas.a63327/Ir pagājis gads, kopš Olainē uz Rīgas – Jelgavas šosejas ir uzstādīta gājēju pāreja ar ātruma mērītāju. Ja šoferis brauc pārāk ātri, luksoforā iedegās sarkanais signāls. Mašīnu nākas apturēt un atcerēties, ka šeit nedrīkst braukt ātrāk par 70 kilometriem stundā. Ātrums tiek pārsniegts ik pa brīdim, taču automašīnu rindas neveidojas. Pie pārejas sastaptie olainieši sistēmu kopumā vērtē atzinīgi…
    • Tālis Straume, AS Ceļuprojekts tehniskais direktors: „Ceļi var sabojāties vēl vairāk, bet tilti – iebrukt, radot nopietnākas sekas”   (www.db.lv/laikraksta-arhivs/viedokli/celi-var-sabojaties-vel-vairak-bet-tilti-iebrukt-radot-nopietnakas-sekas-398583 ) Jau ilgstoši Latvijā pastāv problēma saistībā ar pārkrautām kravas automašīnām, kas acīm redzami bojā ceļus valstī. Turklāt ir jāatzīst, ka galvenās problēmas šādi auto rada nevis ceļiem, bet gan tiltiem, kas ir būvēti salīdzinoši sen…

2012. gads

    • ”AS “Ceļuprojekts” uz Rīgas – Liepājas šosejas beidz ņemt seguma paraugus, kas nepieciešami, lai izstrādātu ceļa seguma pastiprināšanas projektu.” (www.liepajniekiem.lv) - “Ģeotehniskā izpēte 22,5 kilometru garumā no pieturas “Ģelži” Vecpils pagastā līdz Grobiņai ilga divas nedēļas. Uz ceļa ik pa gabaliņam tika veikti urbumi 30 centimetru diametrā un ņemti paraugi gan no asfalta, gan dziļākiem slāņiem. Pamatā dziļums sasniedz vienu metru, bet pie Ālandes upes bijis pat četras reizes lielāks. Tiek vērtēts, vai asfaltā ir plaisas, vai ir kārtībā drenāžas slānis, vai šķembu slānis nav par plānu, uzskaita A. Zālītis. Viņš piebilst, ka asfalta biezums vidēji ir 40 centimetru….”
    • ”Pirms jaunā tilta skiču projekta izstrādes, ko (sadarbībā ar SIA “Inženierbūve”) veic AS “Ceļuprojekts”, pēta Daugavas gultni.” (www.jekabpilslaiks.lv) - “Šonedēļ Jēkabpilī pie Daugavas aktīvi rosās strādnieki no AS „Ceļuprojekta” un SIA „Viadukta” – šeit notiek sagatavošanās upes gultnes ģeotehniskajai izpētei, kas nepieciešama Jēkabpils jaunā tilta skiču projekta izstrādei. Patlaban tiek izskatīti divi tilta varianti – vanšu tilts, kuram balsti atradīsies tikai abos upes krastos, un ekstradozētais tilts, kam paredzēts viens balsts upes vidū. Lai varētu pieņemt lēmumu, kuru tilta variantu realizēt, un precīzi izstrādāt skiču projektu, nepieciešams izpētīt grunts apstākļus upes vidū ekstradozētā tilta izvēles gadījumam… (Papildus informācija http://goo.gl/vmCSk). “
    • ”Uzsāks darbu pie Liepājas lidostas tehniskā projekta izstrādes” (www.latvijasradio.lv) - “SIA “Aviasabiedrība “Liepāja”" valdes loceklis Agris Sprūde, UAB “Kelprojektas” ģenerāldirektors Algimantas Medžiaušis un AS “Ceļuprojekts” valdes priekšsēdētājs Anatolijs Gulbis vakar parakstījuši līgumu par tehniskā projekta izstrādi Liepājas lidostas rekonstrukcijai, informē Liepājas domes Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Zane Ģirne…”

2011. gads

    • Lielākā daļa Latvijas ceļu ir uz sabrukšanas robežas. Savu renovācijas kārtu jau ilgus gadus gaida arī šoseja Rēzekne — Ludza. (http://www.ludzaszeme.lv/news/RezekneLudzaVizija) Tagad, kad starptautiskās nozīmes ceļš kļuvis pavisam grūti izbraucams, Latvijas Valsts ceļi atkal sarosījušies un domā, ko darīt ar nelaimīgo 24 km garo šosejas posmu. 4. oktobrī Ludzas novada domē ar tās vadību tikās a.s Ceļu­projekts projekta koordinators Kristaps Kauliņš un būvinže­nieris Andris Radziņš. Pēc Latvijas Valsts ceļu pasū­tījuma a.s. strādā pie projekta Autoceļa A12  posma Rēzekne — Ludza attīstība sociāli ekono­miskā izvērtējuma.
    • ”Tālis Straume: Jāpievērš lielāka uzmanība ceļu būves izpētes darbiem” (www.building.lv) - “…. arī projektētāju un konsultantu darbā dominējošais princips ir zemākā cena. Tas nav adekvāts novērtējums tam, ko sauc par projektētāja un konsultanta darbu. Loģiskāk būtu pāriet uz saimnieciski izdevīgāko cenu. Tagad konkursos valdošā zemākā cena jeb izmisuma jeb izdzīvošanas cena nevar dot labu rezultātu, jo konsultanta darbs ir saistīts ar lielu laika patēriņu, lai izdomātu labāko un piemērotāko risinājumu. Ņemot vērā, ka projektēšanas darbu īpatsvars visā kopējā projektā ir samērā neliels, tad labāk ir vērts samaksāt lielāku summu par to, lai konsultants vairāk palauza galvu nekā spiest uz zemāku cenu un iegūt nepārliecinošu rezultātu. Mani kolēģi strādā labi, bet, ja cilvēks dažādu apstākļu dēļi ir „iespiests” laika rāmītī, tad vienu otru jautājumu nevar atrisināt tik dziļi, cik tas būtu nepieciešams. Izstrādājot konkursa noteikumus, uzmanību būtu vēršama uz pārdomātākiem darbu izpildes termiņiem, jo saraušanas princips, kad pēdējā brīdī ir jāpaveic īsti brīnumi, nav īsti adekvāts.”

2010. gads

    • ”Turpinās projekta izstrāde Ziemeļu transporta koridoram” (www.tvnet.lv) - Atbilstoši plānotajam darbu grafikam AS “Ceļuprojekts” turpina skiču projekta izstrādi Ziemeļu transporta koridora 3. un 4.posmam.
    • Nominācijā ”Par mūža ieguldījumu būvniecībā” (www.abc.lv) - Būvinženieru savienības Atzinības rakstu, medaļu un zelta nozīmīti saņēmuši būvinženieri Imants Putniņš, Valentīna Šeškena, Silvija Štrausa no Latvijas Lauksaimniecības universitātes un Tālis Straume no AS ”Ceļuprojekts”.
    • Gada labākā būve 2009 (www.building.lv) - Būvinženieru savienības nominācija “Rekonstrukcija” I. vieta. Oskara Kalpaka tilts pār Karostas kanālu Liepājā. Pasūtītājs: Liepājas SEZ pārvalde. Projektētājs: AS Ceļuprojekts. Galvenais būvuzņēmējs: SIA Rīgas tilti. Darbuzņēmēji: SIA BGS, SIA Timaks, SIA Unika, AS Starts Rīga, SIA Lattempus. Būvuzraugs: Armands Kronlaks.

2009. gads

  • …..

2008. gads

  • “Apvedceļa projekta izstrādātāji Iecavā piekrīt iedzīvotājiem” (www.tvnet.lv) - A/s «Ceļuprojekts» ātrgaitas šosejas projektu izstrādā pēc valsts akciju sabiedrības «Latvijas Valsts ceļi» (LVC) pasūtījuma. «Ceļuprojekta» uzdevumā plānojamā apvedceļa ietekmes uz vidi novērtējumu rakstīja SIA «Eirokonsultants»…..

2005. gads

  • “Iedzīvotāji izvēlējās tradicionālo autopārvadu” (www.latgaleslaiks.lv) - Kā jau informējām iepriekš, projektēšanas konsultatīvā firma AS „Ceļuprojekts” bija izvēlējusies divus autotransporta mezgla variantus no sākotnēji izstrādātajiem sešiem….

2003. gads

  • “Brīvības gatvei Rīgā būs dublieris” (www.tvnet.lv) - Brīvības gatvē satiksmes intensitāte sasniedz 20000 mašīnas diennaktī, 2010. gadā šis skaits dubultosies, prognozē akciju sabiedrība „Ceļuprojekts”, kas veic priekšizpēti trases Via Baltica ievadam galvaspilsētā no Juglas puses. Jau tagad sastrēgumi Brīvības gatvē bojā autovadītāju nervus. Tāpēc paralēli šai maģistrālei paredzēts izbūvēt ātrgaitas trasi no Jaunciema gatves līdz Vairoga ielai.