Новости

(Latviešu) “Footbridge Awards 2011″ finālisti (estētiski >75m)

Turpinām iepriekš aizsākto "Footbridge Awards" balvas pretendentu paplašinātu informācijas publicēšanu. Šoreiz vēlamies sniegt nedaudz plašāku informāciju par šī apbalvojuma pretendentiem, kuri atlasīti, pēc sekojošiem kritērijiem – labākais gājēju tilts, kas nodots ekspluatācijā laika posmā no 2008. līdz 2010. gadam un kuru garākais laidums ir robežās no 30 līdz 75 metriem (vairāk informācijas spiežot uz tiltu nosaukuma).

Turpinām iepriekš aizsākto “Footbridge Awards” balvas pretendentu paplašinātu informācijas publicēšanu.

Turpinām iepriekš aizsākto "Footbridge Awards" balvas pretendentu paplašinātu informācijas publicēšanu. Šoreiz vēlamies sniegt nedaudz plašāku informāciju par šī apbalvojuma pretendentiem, kuri atlasīti, pēc sekojošiem kritērijiem – labākais gājēju tilts, kas nodots ekspluatācijā laika posmā no 2008. līdz 2010. gadam un kuru garākais laidums ir robežās no 30 līdz 75 metriem (vairāk informācijas spiežot uz tiltu nosaukuma).

(Latviešu) “Footbridge Awards 2011″ finālisti (estētiski 30-75m)

Turpinām iepriekš aizsākto "Footbridge Awards" balvas pretendentu paplašinātu informācijas publicēšanu. Šoreiz vēlamies sniegt nedaudz plašāku informāciju par šī apbalvojuma pretendentiem, kuri atlasīti, pēc sekojošiem kritērijiem – labākais gājēju tilts, kas nodots ekspluatācijā laika posmā no 2008. līdz 2010. gadam un kuru garākais laidums ir robežās no 30 līdz 75 metriem (vairāk informācijas spiežot uz tiltu nosaukuma).

(Latviešu) “Footbridge Awards 2011″ finālisti (estētiski <30m)

Šajā gadā no 6. līdz 8. jūlijam Polijas pilsētā Vroclavā norisināsies gājēju tiltu konference Footbridge 2011, kuras laikā paredzēta prestižās balvas “Footbridge Awards“ pasniegšana. Pirms neilga laika tika publicēts īss izvirzīto balvas finālistu saraksts. Šajā bloga rakstā vēlamies sniegt nedaudz plašāku informāciju par šī apbalvojuma pretendentiem, kuri atlasīti, pēc sekojošiem kritērijiem – labākais gājēju tilts, kas nodots ekspluatācijā laika posmā no 2008. līdz 2010. gadam un kuru garākais laidums nepārsniedz 30 metrus.

(Latviešu) Manuālās skaitīšanas palīgs

Šoreiz vēlamies pievērst jūsu uzmanību uz kādu (iespējams) noderīgu programmiņu iOS ierīcēm - TurnCount. Šī programmiņa varētu būt noderīga satiksmes vai gājēju plūsmas intensitātes mērīšanai izmantojot manuālās skaitīšanas metodi. Visa pamatā ir vienkārša ideja....

(Latviešu) Ledus iešana Jēkabpilī

Sekojošos Jēkabpils WEB kameru attēlos var sekot līdzi ledus kustībai un ūdens līmeņu svārstībām Daugavā...

Autoceļa E67 Via Baltica posma Ķekava – Iecava rekonstrukcija

“Gada labākā būve Latvijā 2006″ (http://www.lba.building.lv) – nominācijā INŽENIERBŪVE 2. vieta Autoceļa Via Baltica E67 posma Ķekava – Iecava, (km 25,0 – 42,9) rekonstrukcija.
Ja jūs rakstāt tehniskus dokumentus - gan matemātikas, ekonomikas,inženierzinātņu vai citās zinātnēs un jums jālieto sarežģīti vienādojumi, kuros nav iespējams iztikt bez speciālu rakstzīmju un simbolu lietošanas, tad...

(Latviešu) Spriegbetona konstrukciju projektēšana (2. daļa)

1.2. Šķērsgriezuma analīze zem pieliktās slodzes. 1.3. Elements pakļauts centriskam saspriegumam. 1.4. Elements pakļauts ekscentriskam saspriegumam

(Latviešu) Pārbaudīs Zemes ass nobīdes ietekmi uz LATPOS precizitāti

Pagājušajā nedēļā Japānā notikusī 8,9 balles spēcīgā zemestrīce atstājusi globālas ģeofiziskas sekas. Zemestrīces skartā lielākā Japānas sala Honsju nobīdījusies par 2,4 metriem, turklāt, saskaņā ar itāļu zinātnieku teikto, nobīdījusies arī Zemes ass...