News

Loka tilts pār Platoni

Autoceļa A8 Rīga-Jelgava-Lietuvas robeža (Meitene) rekonstrukcija posmā 48.55¸57.20 km.

Saulkrastu bypass

Saulkrastu apvedceļa projekts ir viens no apjomīgākajiem projektiem Latvijas pastāvēšanas vēsturē. Kopējais apvedceļa finansējums sastādīja 113 006 726 eiro. Šajā projektā izveidotas 17 dažādas satiksmes būves, tostarp 7 divlīmeņu ceļa pārvadi ar apgaismojumu, 6 jauni tilti...

Bridge over river Venta in Nīgrande

Nīgrandē pār Ventu 1937. g. tika uzbūvēts koka kopņu tilts ar betona malējiem laidumiem. 2. pasaules kara laikā nodedzināto centrālo laidumu vietā 1950. g. tika uzstādītas Gerbera sistēmas dzelzsbetona sijas (divi 34 m gari laidumi). Pēc rekonstrukcijas 2007.g. tilts ir kļuvis platāks – 11,2 m, garāks – 94 m kā arī ir palielināta tā kravnesība, saspriedzot sijas ar ārējiem kūļiem. Malējiem laidumiem izveidota velves forma, piešķirot tiltam jaunu savdabīgu izskatu. Tilta mūžs pagarināts par vairākiem desmitiem gadu.

SIA „Gaujas koks” rūpnīca „Krustpils”

AS "Ceļuprojekts" 2005. gadā veica uzņēmuma SIA "Gaujas koks" jaunu kokapstrādes ražotni Jēkabpilī....

Bridge over river Mēmele in Bauska

Tilts pār Mēmeli Bauskā. Gada labākā būve 2000 (2. vieta), nominācijā "Inženierbūve".

Bridge over river Dubna in Rožupe

Tilts pār Dubnu Rožupē. Gada labākā būve 2005 (2. vieta), nominācijā "Inženierbūve".

Elastības modulis

Junga (Janga) modulis jeb materiāla elastības modulis ir koeficients, kas raksturo materiāla pretestību stiepes vai spiedes elastīgajai deformācijai. Elastības modulis atkarīgs no vielas uzbūves (saitēm starp vielas molekulām) un ārējiem apstākļiem – temperatūras, vielas termiskās apstrādes u.c.

Footbridge over river Amata

Gājēju un velosipēdistu drošībai uzbūvēts atsevišķs tilts - tērauda loka konstrukcijas tilts. Tilta laiduma konstrukcija sastāv no diviem tērauda lokiem ar ietvi pa vidu. Ietves balstītas uz tērauda savilcēm. Loka aprēķina laiduma garums...

Bridge over river Amata

Vidzemes šoseja pie Melturiem šķērso Latvijas straujākās upes Amatas senleju (Amada – „straujā” lībiešu valodā), kas ir viena no dziļākajām un savdabīgākajām senlejām – aptuveni 1,5 km plata, ar stāviem, līdz 45 m augstiem smilšakmens un dolomīta krastiem...

Bridge over river Ogre in Glāzšķūnis

Iepriekšējais tilts tika uzbūvēts 1960. gadā. Tam bija četri pārtraukti T veida nespriegoti dzelzsbetona siju laidumi: 14.1 m + 22.14 m + 22.26 m + 14.1 m. Tilta garums 72.56 m, brauktuves platums 6 m, ietvju platums 0.65 m. Trim upes balstiem apakšējās daļas, iespējamo straumju...