“Baltic Coal Terminal” ogļu muliņa celtniecības autoruzraudzība
Ogļu muliņa celtniecības autoruzraudzība un zemūdens daļas tehnisko apsekošanu

AS “Ceļuprojekts” 2008. gadā veica “Baltic Coal Terminal” ogļu muliņa celtniecības autoruzraudzību un 2010. gadā novembrī zemūdens daļas tehnisko apsekošanu.

Termināls ir unikāls tādēļ, ka tiek izmantotas slēgtā tipa tehnoloģijas, kuras izslēdz apkārtējās vides piesārņojumu. AS „BALTIC COAL TERMINAL” termināla, kura kopējā vērtība pārsniedz 75 milj. eiro, celtniecība kļuva par vienu no lielākajiem investīciju projektiem, kuri tiek realizēti Ventspils brīvostas teritorijā.
AS „BALTIC COAL TERMINAL” termināla celtniecība kļuva par jaunu uzvaru ātruma un kvalitātes standartu sasniegšanā, akmeņogļu apstrādes un eksporta tehnoloģiju izmantošanā ar vienlaicīgu visstingrāko ekoloģisko prasību ievērošanu termināla darbā.


Baltic-Coal-Terminal-piestātnes bilde


Termināla pirmās kārtas tehnoloģiskais raksturojums:
- Termināla dzelzceļa infrastruktūra, kuras garums ir aptuveni 7,5 km, ļauj pieņemt uz saviem pievadceļiem 6 dzelzceļa vagonu sastāvus ar 56 vagoniem katrā vai vairāk nekā 300 vagonus vienlaikus.
- Vagonu izkraušanas mezgls sastāv no divu neatkarīgu automatizētu akmeņogļu izkraušanas līniju kompleksa, kurā ietilpst vagonu apgāzējs ar tehnisko iespēju apstrādāt 24 vagonus stundā un pozicionieri ar iespēju vienlaikus padot 30 iekrautus vagonus, kā arī aspirācijas un putekļu nomākšanas sistēmām, divām iekārtām vagonu sasildīšanai ziemas periodā.
- Akmeņogļu smalcināšanas un attīrīšanas no dzelzs magnētiskajiem iekļāvumiem sastāv no metālu atdalītājiem un divām smalcināšanas iekārtām ar ražīgumu 1800t/h katra.
- Segtā noliktava ar kopējo platību 24000 m² un ietilpību līdz 210 000 tonnām akmeņogļu spēj nodrošināt reālu lielu akmeņogļu partiju uzglabāšanu vienlaikus trim klientiem.
- Segto konveijeru galeriju ar kopējo garumu vairāk par 2,5 km un pārbēršanas staciju sistēma, kas ir aprīkota ar aspirācijas iekārtām un automātisku akmeņogļu paraugu noņemšanas sistēmu.
- Privātais 350 m garais muliņš, kura abās pusēs atrodas divas piestātnes, kas ļauj apstrādāt Capesize DWT 120 000 t tipa kuģus ar garumu 270 m un iegremdēšanos līdz 15 m. Muliņš ir aprīkots ar kuģu iekraušanas mašīnu ar ražīgumu līdz 3000 t/h.
- Termināla kopējā teritorija sastāda vairāk nekā 20 ha ar labi attīstītu infrastruktūru un drošības sistēmu saskaņā ar ISPS kodeksu.

“Baltic Coal Terminal” 3D video prezentācija:

No related posts.

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

Ogļu termināls